Friday 10 November 2017

Bot Stock Market Guru Is 14 Jaar Oud


Bot Stock Market Guru is 14 jaar oud Oorspronklik gepubliseer op CityNews. ca, 27 Januarie 2011. Hy is nie oud genoeg is om 'n rybewys te kry, koop sigarette of stem nie, maar Julian Hese het 'n ontluikende die aandelemark guru na vore gekom ná agt jaar van voeding sy passie vir die nommers. Die 14-jaar-oue van Mississauga verhandel aandele aanlyn, gee raad oor YouTube, mede-gasheer vir 'n radioprogram oor die saak, en het 'n inskrywing op die tydskrif Forbes. Maar sy inleiding tot die markte het op die ouderdom van ses, toe hy lees die belegging selfhelp stapelvoedsel, Rich Dad, Poor Dad. Twee jaar later, toe hy die fliek Trading Places het, het hy geweet wat hy wou doen met sy lewe. "Sedertdien regtig, was ek verslaaf," sê Julian. "Ek wou een van daardie handelaars wees." Aan die einde het hy voorraad-handel kursusse geneem en is die jongste gradueer van die Online Trading Akademie. "Ek sien hom nie as 'n wonderkind. Ek sien hom net as my seun," Julian se pa, Marcello Marchsese, gister gesê. "Ek dink wat (Julian se ma) Jacqueline en ek het hom geleer is as jy regtig iets wat jy het om te gaan na dit wil hê." Neem die eerste stap in jou opvoeding!

No comments:

Post a Comment