Thursday 7 September 2017

Dit Vind Van Die Korrekte Handel Entry Point


Dit vind van die korrekte Handel Entry Point In vandag forex Vrae, het ons 'n vraag van een van ons mede-handelaars en hy vra my die vraag hieronder Hoe om die mark neiging lees met behulp van grafiek en besluit om die korrekte beginpunt. In die eerste plek, laat ons gaan deur hoe om die mark neiging te lees. Trouens, ek het 'n artikel oor die verskillende tendens aanwysers geskryf geruime tyd terug en jy kan dit hieronder lees. In hierdie artikel, ek sal jou wys hoe om 'n sterk tendens te identifiseer met behulp van 'n paar EMA. Soos vir hoe om die korrekte beginpunt vind, kan jy gebruik maak van ondersteuning en weerstand soos die Fibonacci-vlakke of spilpunt vlak te maak. Wanneer die prys treffers van 'n groot ondersteuning of weerstand vlakke, kan jy dan 'n handel op grond van die afstoting aan dit as die prys sal gewoonlik respekteer groot S R vlakke. Daarbenewens, kan jy gebruik maak van aanwysers soos die stogastiese aanwyser of paraboliese Kong jou inskrywing te maak. Soos die stogastiese aanwyser gebruik kan word om jou te vertel of die mark is oorgekoop of oorverkoop, kan jy jou strategie te versterk deur die toevoeging van hierdie aanwyser om jou S R vlakke. Wanneer jy sien die prys besig om 'n groot ondersteuning en die stogastiese aanwyser toon oorverkoopte mark, sal dit vir jou 'n goeie beginpunt gee. Net so, wanneer die prys treffers van 'n groot weerstand plus die stogastiese aanwyser toon oorgekoop mark, jy kan ook 'n goeie handel. Om meer uit te vind oor die stogastiese aanwyser en die paraboliese Kong. jy kan my vorige blog post uit die skakels hierbo gelees. Ek hoop dat ek jou vraag beantwoord en voel vry om jou antwoord hieronder gee.

No comments:

Post a Comment