Friday 8 September 2017

Kursusinhoud En Klas Resensies


Kursusinhoud en Klas Resensies Trading is die handel is handel ... by Online Trading Akademie, studente leer om 'n eenvoudige reëls-gebaseerde strategie wat hulle in staat stel om 'n hoë-potensiaal te identifiseer in enige bateklas. Tog elke mark het sy eie unieke reëls en vereistes, en dit is waarom dit belangrik is om die spesifieke eienskappe van die handel elke bateklas en die kursusse wat dit leer verstaan. Hier sal jy lees student resensies wat sal jou help om die kurrikulum te Online Trading Akademie in aandele, termynkontrakte en kommoditeite, opsies, buitelandse valuta en Real Estate te evalueer. Vind uit wat kursusse vir elke bateklas word aangebied en wat ons studente dink hulle. Jy sal baie beter ingelig as wat jy die kaart uit jou eie plan vir verhandeling sukses. Kies 'n klas hieronder om te lees wat studente moet sê: & Ldquo; Die kursus Options het uiters nuttig in die verbetering van my begrip van die verskillende strategieë beskikbaar, wanneer jy dit kan toepas en hoe om dit te implementeer in die mees doeltreffende manier vir die optimale beloning te waag & rdquo. Opsies - Glenn Jutras. Maart 2015 & Ldquo; Klas was groot. Die Forex kursusmateriaal is afgebreek in so 'n manier was dit maklik om te volg saam. Ek is vol vertroue oor my toekoms as 'n handelaar & rdquo. Forex - Kenneth Ferrell. Januarie 2014 & Ldquo; Die neem van hierdie kursus verwyder alle twyfel oor ons vermoëns om betrokke te wees in hierdie bedryf, gee jou die gereedskap wat jy in staat sal stel om jou reis suksesvol begin om 'n winsgewende nuwe loopbaan & rdquo. Aandeel - Merle Fisher. September 2014 & Ldquo; Dit was 'n werklik groot leerervaring & rdquo. Opsies - Chuck Taylor. September 2013 & Ldquo; Groot klas! Ek voel baie meer gemaklik handel op my eie na die klas as wat ek gedoen het Maandag. Die Pro Trader is gepak met soveel inligting wat dit kan oorweldigend wees en dit het regtig hierdie klas en Eric se klaskamer / werkswinkel benadering tot alles huis toe te bring & rdquo. Forex - Bryan Jamison. Januarie 2014 & Ldquo; Die kursus het die moontlikheid van 'n bestaan ​​te van die huis af 'n moontlikheid vir my, eerder as om hoef te pendel na New York gemaak. Ek glo dat ek in staat was om 'n groot deel van my vorige inkomste te vervang deur die toepassing van die opleiding en tegnieke geleer in die Core en Futures klasse sal wees. Na spandeer baie jare ondersteun inligtingsbehoeftes van handelaars op institusionele handel vloere, het hierdie program vir my in staat gestel om meer as 'n toeskouer te wees en om die knoppie te druk. Ek is vol energie en angstig om te begin & rdquo!; Aandeel - Carol Teasley. Februarie 2015 & Ldquo; Doen 'n herhaling het my help strategieë wat ek nie geweet het / vroeër verstaan ​​leer. Ook, ek is nou vol vertroue om die vraag / aanbod gebiede al trek deur myself & rdquo. Aandeel - Swami Doraiswamy. Desember 2014 & Ldquo; Groot natuurlik te neem, word sterk aanbeveel, is alles wat ek verwag om in staat wees om my portefeulje te verstaan ​​en om proaktief te bewaar en te groei kapitaal & rdquo. Wealth Management - David Arellano. Januarie 2015 & Ldquo; Ek verhandel opsies vir dekades en het nie ten volle verstaan ​​baie belangrike aspekte. Hierdie kursus het my die kennis gegee om 'n ware professionele opsies handelaar & rdquo wees. Opsies - Gary Roth. September 2013

No comments:

Post a Comment