Sunday 22 October 2017

Chris Capre - S Tweede Skies Forex Oorwinning Beste Forex Blog


Chris Capres Tweede Skies Forex oorwinning Beste Forex Blog UPDATE: Stem gesluit en 2 Skies Forex deur Chris Capre is die wenner vir 2012! Geluk! Kom ons kyk wat die beste in 2013 sal doen. Tyd vir my daaglikse werk van my beste Forex blog lys, wat ek is die handhawing van 'n aantal jare. Vanjaar gaan ek die lys aan te bied en ook vra jy die leser om te stem oor die beste forex blog gebaseer op die lys het ek aangebied. Ek gaan die kandidate onder sit en skryf oor elkeen en dan kan jy jou kommentaar te verlaat en te stem vanjaar het ons twee nuwe blogs by die lys, wat ek dink jy sal almal geniet. Ek 2ndskies Forex bygevoeg en leer om die mark handel. Die belangrikste punt van my lys vir die beste Forex blogs is die bruikbaarheid van die blog en die reaksie tempo van die eienaar. Die meeste Forex bloggers, is nie waar bloggers omdat hulle óf handelaars of bemarkers so hul blogs kan wees 'n bietjie vervelig met baie min interaksie. 'N blogger is iemand wat praat met mense en bou 'n gemeenskap, net soos die ongelooflike gemeenskap hier by Wenners Edge Trading, wat Ek is so dankbaar vir. Wanneer ek leer ek wil 'n ware persoon om te praat. As ek kan kontak iemand en hulle skryf terug dat 'n groot bonus en ek kan eintlik terug te gaan om daar as die inligting is 'n goeie. So dit bring my by my volgende punt en dit is tegniese ontleding indien die analise is goed dan sal ek teruggaan. Standaarde vir die maak van die roei My standaarde vir die insluiting in die stemming is insluitend 'n webwerf wat soliede tegniese en fundamentele analise wat opgedateer op 'n gereelde basis het. Behalwe dat hulle moet 'n opvoedkundige element wat hulle waardevol vir Forex Traders maak het. Die beste forex blogs op die internet wat jy kan stem vir: Forex Crunch Yohay is die eienaar en hy antwoord altyd kommentaar en e-pos en hy plaas artikels alledaagse en het so gedoen vir die jaar. Forex Crunch is een van die top bronne op Forex Trading, dek hy Forex nuusgebeure asook tegniese ontleding. Die nuus is vinnige en die ontleding is betroubaar met onderrig ingebou is. Forex 4 Noobs Nick B loop die Forex 4 Noobs webwerf en Nick nie die geval te speel, hy praat die waarheid en dit is 'n beroep op my. Sy handel is top en Nick is 'n ware Forex handelaar. Hy het 'n groot hoeveelheid van artikels en onderwys vergader en algehele Ek beveel vir iemand om daar te gaan en check hulle uit. Nick stel ook weeklikse tegniese ontleding dat handelaars help in hul weeklikse handel. Forex magnate Michael Greenberg is die hoof man 'n Forex magnate en hy skryf oor die Forex produksie, regulasies, makelaars en ander items wat aangaan in die bedryf. As dit gebeur in Forex dan Michael weet daarvan. Hy is beskikbaar om vrae te beantwoord en as ek is die lees van sy blog Ek het nie gevind enigiemand anders om waardevolle inligting oor die bedryf soos Michael skryf. Ek beveel aan dat jy hierdie blog te volg sodat jy kan bly op die top van wat aangaan in Forex. Baby Pips Baby Pips is 'n groot Forex webwerf, want hulle uit opvoedkundige materiaal en hulle het 'n groot persoonlikhede en maak die lees van blogs nie heeltemal so vervelig. Hulle is ook in die kol met hul ontleding asook oor 'n wye verskeidenheid van inligting uit, nuus, tegniese ontleding fundamentele data. Baby Pips is 'n groot bron vir Forex-handelaars om te leer en 'n wins toon. Die forex skool het 'n groot bron van gratis onderwys wat handelaars gaan terug na die tyd en weer. 2 Skies Forex Chris Capre is blogging sedert 2009 en het 'n groot hoeveelheid van die saak inligting wat handelaars kan gebruik om hul handel te verbeter versamel. Hy fokus op die prys aksie strategieë en help handelaars. As jy nog nie sien sy webwerf op die skakel en check dit uit. Leer om die mark Nial Fuller leer prys aksie tegnieke en ook die handel sielkunde wat 'n groot deel van die Forex onderwys gee handel. Dit is die einde van my beste lys blogs, ek natuurlik ter wille daarvan om professionele het my blog op die lys sluit nie, want ek is natuurlik bevooroordeeld :). As jy dink Wenners Edge Trading verdien om te wees in die lys iewers kan jy daardie besluit vir jouself te maak. Nou, ek kom na U toe, my vriende wat hierdie blog lees. Ek het inligting nodig oor die ander groot blogs daar buite wat ek dalk gemis het. Please dont net 'n lys van die name, maar vertel my waarom dit is 'n groot en gee 'n gedetailleerde beskrywing. Ek wil weet wat hierdie blog groot, want as dit is 'n groot Ek sal hierdie lys te werk en ek sal 'n navolger van 'n nuwe blog te word. Ook, ek wil 'n paar aanmoediging daar buite gee aan enigiemand wat weet hoe om handel te dryf en dink van die begin van 'n Forex Blog van hul eie. Die skep van 'n ongelooflike handel gemeenskap Forex blog is nie maklik nie, maar vir diegene wat passie dit gedoen kan word nie. So as jy vrae het sou ek bereid is om te help om op te lei iemand en gee leiding oor hoe om 'n blog te skep.

No comments:

Post a Comment