Thursday 5 October 2017

Fantasie Meesters Online


Vinnige Specs Redakteursforum Nota: Hierdie is 'n baie groot (224MB) lêer en kan 'n paar uur te neem om af te laai via inskakelmodem. Uitgewer se beskrywing Fantasie Masters is 'n aanlyn gegenereer kaartspel wat jy stel om die fantastiese wêreld van magie, duiwels en elwe sodat jy maak jou eie kaart stel, genoem Deck en jou strategieë te oefen teen verskillende vyande op die netwerk. Jy kan ook te koop, te verkoop, of handel die kaarte op die amptelike webwerf van die spel. 34; Oproepe vir die pittige strategists34; 4 Januarie 2009 | deur dieu84 | Weergawe: Fantasie Meesters Online 2008.11.27-1 Dit is 'n baie ontwerp spel met volle spektrum van kaarte uit te kom elke twee weke. Die beste ding omtrent dit is dat jy dit heeltemal gratis met vrywillig gegee GP (Gold Punte: spel geld) kan speel op baie geleenthede. Dit is amper verslawend !! Nie baie gebruikers Engels praat en die meerderheid wat bestaan ​​die gebruiker gemeenskap is Brasiliaanse. Die spel gemeenskap se behoeftes te brei met meer gebruikers, veral met diegene wat kan Engels praat. Ek het nie eens speel online games totdat ek hierdie speletjie ontmoet. Dit is opwindend om 'n nuwe dek met nuut uitgereikte kaarte te bou. Jy dink dit dag en nag om te wen oor die kragtige Rankers. Jy moet jou brein te gebruik 'n baie om goed te wees by die spel. Hierdie feit is wat ek vind mees uitdagende en aantreklike oor hierdie wedstryd. Dit is amper soos 'n aangepaste tipe skaak spel of 'n turn-based weergawe of Warcraft. Kortom. Ek is lief vir hierdie wedstryd. Was nuttig Dié resensie? (0) (0) Toe my beste vriend het vir my gesê om hierdie wedstryd te probeer, want dit was 'n ongelooflike spel, het ek gedink hy mal gegaan. Maar ek probeer, en. Dit is die mees exicting en verslawende spel wat ek ooit gespeel. Maak net 'n pak, bou jou strategie, en het 'n "meester".

No comments:

Post a Comment