Saturday 7 October 2017

Natuurlik Detail


ITIL Service Strategie Natuurlik Beskrywing: Hierdie 3-dag kursus bied 'n verkenning van goeie praktyke in ITIL Service Strategie binne die konteks van die Diens Lifecycle. Hierdie kursus staan ​​alleen en bied 'n sertifisering in ITIL Service Strategie, terwyl dit ook die verskaffing van krediet na die ITIL Expert diploma. Hierdie opleiding is daarop gemik om deelnemers te verstaan ​​en aan te bied ITIL konsepte met behulp van 'n innemende gevallestudie benadering in staat te stel, terwyl die voorbereiding van die verband eksamen suksesvol af te handel. Gehoor: Die ITIL Service Strategie kursus sal van belang wees: CIO, CTO's, IT Consultants, Senior IT bestuurders en direkteure, Business Verhoudings Bestuurders, Service Portefeuljebestuurders, Service Winkel Bestuurders, Service vlak bestuurders, verskaffer Bestuurders, of ander professionele mense wat verantwoordelik is vir die vraag Management of Financial Management van IT Services IT-spesialiste betrokke by IT Service Management implementering en verbetering programme. Leerdoelwitte: Aan die einde van hierdie kursus, sal die leerder vaardighede te hê om: Die logika van waardeskepping binne die konteks van die ITIL Service Lifecycle Die identifisering van diens bates en die prestasie potensiaal van hierdie bates Definiëring en verpakking dienste vir spesifieke markte ruimtes en gebruikers profiles Finansiële waardasie van dienste, die vraag modellering, dienslewering en ontleding Hoë vlak strategieë vir aanvraagbestuur wat gebruik kan word deur vermoëns regoor die Service Lifecycle Service Portefeuljebestuur metodes en prosesse Voorvereistes: Kandidate vir hierdie kursus moet 'n ITIL v3 Stigting Sertifikaat. Dit word aanbeveel dat kandidate lees die ITIL Service Lifecycle kern publikasies voor die kursus. Natuurlik Student Materiaal: Studente ontvang 'n afskrif van die klaskamer aanbieding materiaal, praktyk eksamen, gevallestudie, huiswerk en opdragte. ITIL v3 kern boeke is afsonderlik beskikbaar vir die aankoop. Krediete: Na suksesvolle verloop van die ITIL Service Strategie eksamen, sal die student erken met 3 krediete in die ITIL ® v3 kwalifikasie skema. PMI PDUs: Studente wat PMP gesertifiseer sal 28 PDUs verdien vir hierdie kursus. ITIL Service Strategie Kursus Datums en fooie

No comments:

Post a Comment